Майбалық негізгі орта мектебінің
2018-2020 жылдарға арналған даму бағдарламасы
Мектеп жағдайының проблемасын анықтау, талдау.
Мектеп жағдайының проблемасы
Мектептің оқу-тәрбие үрдісін дамыту мақсатында төмендегідей бірнеше мәселелерге көңіл бөлінді:
- жаңартылған оқу бағдарламасы аясындағы жұмыстарды ұйымдастыру;
- критериалды бағалау жүйесін енгізу;
- «Туған жер» бағдарламасы аясындағы жұмыстарды ұйымдастыру;
- Жаңа жоба негізінде мұғалімдердің авторлық жұмыстарын, оқыту бағдарламаларын көбейту;
- «Отбасы – оқушы – мектеп» ұштастық жұмысын жандандыру;
- Мұғалімдердің сапалық құрамын көтеру;
- Жаңа инновациялық технологияларды үйреніп, әдіс-тәсілдерді іс- тәжірибеде қолдану;
- Мұғалімдердің республикалық, облыстық, баспасөз беттеріне тәжірибе алмасу мақсатында мақалаларының санын көбейту;
- Оқушылардың олимпиада, сайыс, жарыстарға қатысуды тек саны бойынша емес, сапасымен жоғарлату.
Осы аталған мәселелерді шешу жолдары педагогикалық кеңесте талқыланып, мектептің даму бағдарламасының жобасы құрылып, мақсаты айқындалды.
Даму бағдарламасының мақсаты:
Оқу – тәрбие үрдісінде қазіргі кездегі оқытудың педагогикалық технологияларын қолдану негізінде бәсекеге қабілетті, шығармашыл тұлға қалыптастыру.
Даму бағдарламасының кезеңдері:
Кезең-дері |
Мерзімі |
Дамудың негізгі бағыттары |
Жұмыстың мазмұны |
І |
2018
|
Білім беру мазмұнын, тәрбие үрдісін жетілдіру, жаңарту. Критериалды бағалау жүйесін енгізу. Дарынды және шығармашылығы жоғары қабілетті оқушылармен жұмыс жүйесін қалыптастыру |
Білім сапасын арттырудың қазіргі педагогикалық технологияларын білім, тәрбие беру үрдісіне еңгізіп, жетілдіру; Мұғалімдердің ғылыми- әдістемелік деңгейін, кәсіби біліктілігін, шеберлі-гін дамыту. Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер санын арттыру; Шеберлік сыныптар ұйымдастыру; Мұғалім - оқушы шығармашылық іс- әрекеттерін зерттеп, сараптау; Мектептің жоғары қабілетті оқушылары туралы мәліметтер дайындау, облыс, республика көлеміне шығару
|
ІІ |
2018-2019 |
Педагогикалық іс- әрекетті ұйым-дастыруды зерт-теушілік деңгейге жеткізу, шығарма-шылықпен жұмыс жасау, жеке тұлға қалыптастыру. |
Мектеп мұғалімдерінің үздіксіз әдістемелік және психологиялық оқыту жүйесін құру; Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер іс-тәжірибесімен алмасу, қолдану; Оқушы тұлғасын зерттеу әдістемелерін жетілдіру; Оқушыны психологиялық, педагогикалық тұрғыда диагностика арқылы зерделеу; Мұғалім мен оқушының зерттеушілік іс- әрекетін ұйымдастыру: Талдау, ақпарат жасау. |
ІІІ |
2020-2020 |
Орындалған іс-әрекеттердің нәтижесін талдау,жетілдіру, тарату. |
Бейімдеп оқытуды мектеп ішінде ұйымдастыру, нәтижесін талдап шығару. Шығармашылықпен жұмыс істеген мұғалімдердің іс-тәжірибелерін тарату. Әдістемелік күннен алған әсерін зерделеу,тәжірибеде қолдану
|
Мектептің даму бағдарламасын жүзеге асырудағы күтілетін нәтиже:
1.Мектептің білім беру жүйесінде оқу жоспарын (базистік, бағдарлы оқу курстарын) тиімді қолданылуы.
2.Мектеп қызметінің басқару жүйесінің жетілдірілуі.
3.Кәсіби дағдысы дамыған, кәсіби біліктілігі жоғары мұғалімдер ұжымының қалыптасуы.
4.Құзіреттілігі қалыптасқан жеке тұлғаның дамуы.
5.Мектептің материалдық-техникалық базасының жақсаруы.
ын анықтау, талдау.
Мектептің оқу-тәрбие үрдісін дамыту мақсатында төмендегідей бірнеше мәселелерге көңіл бөлінді:
- жаңартылған оқу бағдарламасы аясындағы жұмыстарды ұйымдастыру;
- критериалды бағалау жүйесін енгізу;
- «Туған жер» бағдарламасы аясындағы жұмыстарды ұйымдастыру;
- Жаңа жоба негізінде мұғалімдердің авторлық жұмыстарын, оқыту бағдарламаларын көбейту;
- «Отбасы – оқушы – мектеп» ұштастық жұмысын жандандыру;
- Мұғалімдердің сапалық құрамын көтеру;
- Жаңа инновациялық технологияларды үйреніп, әдіс-тәсілдерді іс- тәжірибеде қолдану;
- Мұғалімдердің республикалық, облыстық, баспасөз беттеріне тәжірибе алмасу мақсатында мақалаларының санын көбейту;
- Оқушылардың олимпиада, сайыс, жарыстарға қатысуды тек саны бойынша емес, сапасымен жоғарлату.
Осы аталған мәселелерді шешу жолдары педагогикалық кеңесте талқыланып, мектептің даму бағдарламасының жобасы құрылып, мақсаты айқындалды.
Даму бағдарламасының мақсаты:
Оқу – тәрбие үрдісінде қазіргі кездегі оқытудың педагогикалық технологияларын қолдану негізінде бәсекеге қабілетті, шығармашыл тұлға қалыптастыру.
Даму бағдарламасының кезеңдері:
Кезең-дері |
Мерзімі |
Дамудың негізгі бағыттары |
Жұмыстың мазмұны |
І |
2018
|
Білім беру мазмұнын, тәрбие үрдісін жетілдіру, жаңарту. Критериалды бағалау жүйесін енгізу. Дарынды және шығармашылығы жоғары қабілетті оқушылармен жұмыс жүйесін қалыптастыру |
Білім сапасын арттырудың қазіргі педагогикалық технологияларын білім, тәрбие беру үрдісіне еңгізіп, жетілдіру; Мұғалімдердің ғылыми- әдістемелік деңгейін, кәсіби біліктілігін, шеберлі-гін дамыту. Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер санын арттыру; Шеберлік сыныптар ұйымдастыру; Мұғалім - оқушы шығармашылық іс- әрекеттерін зерттеп, сараптау; Мектептің жоғары қабілетті оқушылары туралы мәліметтер дайындау, облыс, республика көлеміне шығару
|
ІІ |
2018-2019 |
Педагогикалық іс- әрекетті ұйым-дастыруды зерт-теушілік деңгейге жеткізу, шығарма-шылықпен жұмыс жасау, жеке тұлға қалыптастыру. |
Мектеп мұғалімдерінің үздіксіз әдістемелік және психологиялық оқыту жүйесін құру; Деңгейлік курстан өткен мұғалімдер іс-тәжірибесімен алмасу, қолдану; Оқушы тұлғасын зерттеу әдістемелерін жетілдіру; Оқушыны психологиялық, педагогикалық тұрғыда диагностика арқылы зерделеу; Мұғалім мен оқушының зерттеушілік іс- әрекетін ұйымдастыру: Талдау, ақпарат жасау. |
ІІІ |
2020-2020 |
Орындалған іс-әрекеттердің нәтижесін талдау,жетілдіру, тарату. |
Бейімдеп оқытуды мектеп ішінде ұйымдастыру, нәтижесін талдап шығару. Шығармашылықпен жұмыс істеген мұғалімдердің іс-тәжірибелерін тарату. Әдістемелік күннен алған әсерін зерделеу,тәжірибеде қолдану
|
Мектептің даму бағдарламасын жүзеге асырудағы күтілетін нәтиже:
1.Мектептің білім беру жүйесінде оқу жоспарын (базистік, бағдарлы оқу курстарын) тиімді қолданылуы.
2.Мектеп қызметінің басқару жүйесінің жетілдірілуі.
3.Кәсіби дағдысы дамыған, кәсіби біліктілігі жоғары мұғалімдер ұжымының қалыптасуы.
4.Құзіреттілігі қалыптасқан жеке тұлғаның дамуы.
5.Мектептің материалдық-техникалық базасының жақсаруы.